Majdeena Naffesa Hasyeema

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 19, 2011

[17januari2011]...it's all about d'OldFolks...

17januari2011....
selepas routine appointment (Klinik O&G) my wife...dan aku pi putrajaya....
tujuan utk buat Kad Pengenalan baru....sbb IC sedia ada dah rosak.....susah utk sebarang urusan rasmi atau tidak, yg memerlukan bacaan elektronik...
owhh..ya..gambar scan kndungan baby aku...x sempat nak amik masa prosedur scan kat klinik td. kalo x, kompom aku dah masukkan gmbar scan tu...mybe, nex time...

oldfolks..??!!
kebetulan..aku pi putrajaya dan ada sahabat2 lama aku bkerja di sana...salah sorangnya, Bro Nazrul Fazami Mohamad....my classmates, my roomates, ....housemates..my oldfolks...dan org Kedah jg...sekapal ngan aku....TERRRBAIKKK...!!!
Bangga aku dgn sahabat aku ni....dulu masa studi, aktif berpesatuan...penah jadi Presiden MPP UiTM....dan skang ni bekerja sbg PTD (M54) di Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya...
Inilah antara sahabat TERRRRRBAIK aku di ITM, Shah Alam (UiTM la ni....)
batch 96-99...

Tahniah Sdr. Nazrul Fazami Mohamad...!!!
[atau lebih dikenali di kalangan kami sbg...OwnTokai...hihihii]

Kitorg (aku, wife aku...dan owntokai) lunch bersama.....dan borak2. (x sangka la ni...member aku ni pun tambah berat bdn mcm aku gak...) dulu kurus je sahabat nih.....kalo dia tmbah KILO, rasanya ramai lg sahabat2 aku pun tambah KILO nih....hehehehe....

Selesai je mkn2...dan own pun ada keja kat KL, jd perjumpaan kami agak singkat. sekadar borak2 time lunch...mmg, kitorg ni kalo lepak ada je citer yg nak buat topik...hehehee...kisah dulu2 pun up blk nih....wakakakaa...

Lepas tu, aku dan wife cargas ke JPN pulak....(atas bantuan owntokai ni...pakai kabel tu...hehehe)..utk buat IC baru...siap jmpa contct person kat sana tu, senang buat keje...pantas..x sampe 15min...selesai isi borang, cop ibu jari....tangkap gmbar (aku dan wife....). Sebelum aku letgo IC lama aku dan wife...maka, aku pun amik gmbar sekadar simpanan hari tua...(kenangan muka tuh.....hihihiii...)

selamat lah bersemadi IC lama aku dan wife....

[...it's all about d'OldFolks...]

No comments: