Majdeena Naffesa Hasyeema

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 23, 2009

[weddingRECEPT] Rembau Neg9.

[antara TERHANGAT di pasaran masing-masing]

[uSHAPEmyHEART]

[antara COUPLE, KELUARGA & BERKELUARGA]



19Disember2009....
Menghadiri kenduri 'berlagapusat' adik sahabat lorong rumah aku...SaifulNizamKamarudin.
Kebetulan aku dan isteri balik ke Rembau Neg9....maka langsung lah aku pergi kenduri tu.
Rupa-rupanya tidak le jauh sgt dari rumah nenek isteri aku. Pada jam 12.30noon pada hari tersebut, aku set tunggu Hadrul dan isteri utk sama-sama meriahkan majlis ni.
Gambar #3 : Dari kiri Aku, Wife aku (Nadia), Wife Hadrul (Lia), Puteri Hadrul (Fareesya), Hadrul, Epol, Puteri Epol (Echah), Baby toBE (dlm kandungan tu....) dan akhir sekali Wife Epol (Epah) ......
Layan je....!!!!

No comments: