Majdeena Naffesa Hasyeema

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 18, 2009

[18NOVEMBER2009] Terus Mencintaimu

18November2009......Syukur alhamduliLlah, tarikh yg penuh bermakna dlm kehidupan aku dan isteri. 18November2006 adalah titiktolak ulangtahun perkahwinan ini diraikan. Maka hari ini adalah genap pernikahan kami yg ke-3 tahun. AlhamduliLlah.....syukur aku pada ALlah.

18Nov2006...adalah hari akadnikah ijab dan kabul, janji termeterai hingga hujung nyawa.....Aku sah menjadi suami kepada Norazuar Nadia Mohamed Thakayeedin....dan Nadia sah menjadi surihidup kepada Mohd Nizam Hashim. Majlis Resepsi pula diadakan pada 02Disember2006 (Nadia) dan 24Disember2006(Nizam).

Dalam tempoh 3tahun kehidupan aku (suami/isteri) pelbagai onak dan ranjau dilalui. Gelaktawa...sukariang.....hiba, duka...semua dihadapi dengan setenang2 yg mungkin. Bukan perbalahan antara kami yg dimaksudkan...tp, sesuatu peristiwa demi peristiwa terjadi. Namun semua itu lumrah hidup. Seperti dlm masakan.....manakan sedap kalo masakan terasa manis shj....perlu juga diletak garam supaya masin sedikit...diletakkan juga cili...dsb perencah lain supaya masakan itu menjadi lebih sedap dan terasa nikmatnya.

Kepada isteriku...nadia a.k.a bebe...
Bubu syg bebe sangat2......terima kasih kerana terus setia dan percaya dgn kejujuran antara kita berdua selama ini. Terima kasih ALlah...kerana aku memperisterikan Nadia....kerana aku dilengkapi dengan kehidupan sekarang. Semoga kami terus kekal hingga ke akhir hayat.....semoga kami kekal di SyurgaMu....Berkati...lindungi dan rahmatilah kami...kurniakan taufik dan hidayah untuk kami terus mentauhidkan Engkau sebagai hamba yg amat kerdil di muka bumi ini.......ya rabbalamin.....Amin.

.....BEBE.....
SELAMAT ULANGTAHUN KE-3 PERKAHWINAN KITA
semoga kita terus bahagia disinari cahaya-cahaya keimanan
dan kasihsayang
.Amin.

2 comments:

Bebe Majdeena said...
This comment has been removed by the author.
Bebe Majdeena said...

hyee bbu....bbe terharu dgn kata2 bbu....bbe nangis...bbe sayang sgt kat bbu..bbe harap hidup kte akan ceria dgn kehadiran anak2 yg bakal mewarisi wajah 'mak n ayah' diorg...bbe x sabar nk tgk..bbe harap jugak..kte bkekalan smpe akhir hayat....luv u so much...pengorbanan dan kasih syg bbu xkan bbe sia2 kan smpe akhir hayat bbe..selagi nyawa ni di kandung badan..